Minust - Britific Olemus
LÜHIKOKKUVÕTE:
Minu nimi on Brit.
Olen juba päris pisikesest peale teadnud, et minu soov on osaleda inimeste terve mina-pildi loomisel. Sel ajal ma ehk tõesti seda just nii ei sõnastanud.
Olen kolme lapse ema ja ka ise paljulapselisest perest. Emotsioonide väljendamine, nende tundmine või nendest rääkimine polnud minu lapsepõlve aegu soosingus. Seega tunnete allasurumine ning oma tõelise mina allasurumine oli osa "normaalsest" elust - usun, et seda teadmatusest ja peremustritest, mis suguvõsapidi juba aastasadu edasi anti ja kaasas kanti.
Nüüd olen siin selleks, et toetada lapsi, julgustamaks neid olema Nemad Ise, kogu kompotina - terviklikult.
Rahulolev ja õnnelik laps on oma tunnetega kontaktis ja oskab neid juhtida. Mina olen siin selleks, et neid sel teel juhtida ning toetada.
MINA ÕPETAJANA
Alustasin oma õpetajateed juba teismeeas.
* 14. aastaselt andsin tantsutunde lastele alates 3.ndast eluaastast
* 16. aastaselt hakkasin juhendama täiskasvanute hobiklassi trenne
* 18. aastaselt lisandusid tunnid inglise keele eraõpetajana
* Oma laste kõrvalt käisin lastehoidudes vabatahtlikuna toetamas - nii õpetajaid, kui ka lapsi
* Praktika koolitundides õpetaja abina, just õpiraskuste laste toetamiseks
* Koolitundides jälgijana - nõuanded õpetajale efektiivsemaks koostööks noortega
* Sotsiaalpedagoog sõltuvus- ja käitumishäiretega lastele
Minu nimi on Brit.
Olen juba päris pisikesest peale teadnud, et minu soov on osaleda inimeste terve mina-pildi loomisel. Sel ajal ma ehk tõesti seda just nii ei sõnastanud.
Olen kolme lapse ema ja ka ise paljulapselisest perest. Emotsioonide väljendamine, nende tundmine või nendest rääkimine polnud minu lapsepõlve aegu soosingus. Seega tunnete allasurumine ning oma tõelise mina allasurumine oli osa "normaalsest" elust - usun, et seda teadmatusest ja peremustritest, mis suguvõsapidi juba aastasadu edasi anti ja kaasas kanti.
Nüüd olen siin selleks, et toetada lapsi, julgustamaks neid olema Nemad Ise, kogu kompotina - terviklikult.
Rahulolev ja õnnelik laps on oma tunnetega kontaktis ja oskab neid juhtida. Mina olen siin selleks, et neid sel teel juhtida ning toetada.
MINA ÕPETAJANA
* 14. aastaselt andsin tantsutunde lastele alates 3.ndast eluaastast
* 16. aastaselt hakkasin juhendama täiskasvanute hobiklassi trenne
* 18. aastaselt lisandusid tunnid inglise keele eraõpetajana
* Oma laste kõrvalt käisin lastehoidudes vabatahtlikuna toetamas - nii õpetajaid, kui ka lapsi
* Praktika koolitundides õpetaja abina, just õpiraskuste laste toetamiseks
* Koolitundides jälgijana - nõuanded õpetajale efektiivsemaks koostööks noortega
* Sotsiaalpedagoog sõltuvus- ja käitumishäiretega lastele
HARIDUS:
Ülikooliõpinguid alustasin Tartu Ülikoolis teoloogias. Magistrikraadi omandasin Rahvusvahelises Ärijuhtimises.
Pärast kolmanda lapse sündi paelusid mind sügavuti laste vaimse tervisega seonduvad teemad. Läbisin põhjaliku tugiisiku koolituse, koos praktikaga hooldekodus.
Täiendasin end õpiraskustega laste toetajana, et laste meeltes toimuvat paremini mõista ning seeläbi neid paremini toetada. Iga kontakt algab mõistmisest.
Laps vajab oma potentsiaali avanemiseks toetust ja aksepteerimist, just sellisena, nagu ta hetkel on - seda eelkõige iseenda poolt. Seda väga vajalikku oskust aitan lastel õppida.
HOBID ja HUVID:
Olen loominguline ja avatud inimene. Meeldib arutleda ja vaadelda. Vabal ajal maalin, sõidan rattaga mööda künklikke metsaradasid, kuulan oma lemmik vinüülplaate või loen erinevat teaduskirjandust.
Ülikooliõpinguid alustasin Tartu Ülikoolis teoloogias. Magistrikraadi omandasin Rahvusvahelises Ärijuhtimises.
Pärast kolmanda lapse sündi paelusid mind sügavuti laste vaimse tervisega seonduvad teemad. Läbisin põhjaliku tugiisiku koolituse, koos praktikaga hooldekodus.
Täiendasin end õpiraskustega laste toetajana, et laste meeltes toimuvat paremini mõista ning seeläbi neid paremini toetada. Iga kontakt algab mõistmisest.
Laps vajab oma potentsiaali avanemiseks toetust ja aksepteerimist, just sellisena, nagu ta hetkel on - seda eelkõige iseenda poolt. Seda väga vajalikku oskust aitan lastel õppida.
HOBID ja HUVID:
Olen loominguline ja avatud inimene. Meeldib arutleda ja vaadelda. Vabal ajal maalin, sõidan rattaga mööda künklikke metsaradasid, kuulan oma lemmik vinüülplaate või loen erinevat teaduskirjandust.